Service Level Agreement

SLA pakketten staan voor Service Level Agreement pakketten. Dit houdt in dat je een bepaald aantal uren per maand inkoopt voor technische ondersteuning van je dienst. Afhankelijk van het gekozen SLA pakket is de responstijd en het aantal uren technische support per maand. Ook krijgt de bij SLA 2 en 3 de mogelijkheid ons 24/7 telefonisch te bereiken voor problemen die niet kunnen wachten.

Wanneer je een SLA pakket afsluit voor je dienst krijg je net dat beetje extra zekerheid. Standaard heeft iedere klant het SLA pakket 1 inbegrepen. Je kunt er zelf voor kiezen om uitgebreider pakket te nemen tegen betaling en zo ook de mogelijk te kunnen hebben ons 24/7 te bereiken. Onze kantoortijden zijn: werkdagen tussen 10:00 en 17:00 uur. Support wordt afgerond naar hele kwartieren.

SLA pakket 1

icon

SLA pakket 1 zit standaard inbegrepen bij elke dienst, we proberen je probleem zo snel mogelijk te assisteren, helaas hebben de andere SLA pakketten wel voorrang. Er zijn geen technische support kosten inbegrepen, de kosten voor support kan je terugvinden in het rechter/onderstaande tabel. Met dit SLA is het niet mogelijk ons buiten kantoortijden te bereiken.

  • Responstijd Best effort
  • Technisch support binnen kantoortijden

  • 24/7 bereikbaar op speciaal telefoonnummer
SLA pakket 1

Gratis voor iedere klant van EK-Media
  • Responstijd tijdens kantooruren: Best effort
  • Responstijd buiten kantooruren: cross
  • 24/7 monitoring *: cross
  • Inbegrepen technisch support: cross
  • Technisch support: € 17,25Tijdens kantooruren, per kwartier
  • Support buiten kantoortijden: € 33,75Per kwartier
  • Dit SLA is standaard inbegrepen bij elke dienst

* Ons algemene platform en netwerk wordt wel gemonitord.

SLA pakket 2

icon

Het tweede pakket kan je al aanschaffen tegen een maandelijks vergoeding van € 89 euro. Door dit pakket heb je voorrang op mensen met het SLA 1 pakket. Ook zit er 1 uur technische support inbegrepen per maand. De telefonische responstijd buiten kantoortijden is direct. Dit pakket bevat 24/7 monitoring van je dienst.

  • Responstijd max. 5 uur.
  • Inbegrepen technische support 1 uur p/m
  • Voorrang op pakket 1
  • 24/7 bereikbaar op speciaal telefoonnummer

SLA pakket 2 Wanneer je een SLA pakket afsluit voor je dienst krijg je net dat beetje extra zekerheid.
€ 89,-
per maand
per dienst
  • Responstijd tijdens kantoortijden: Max. 5 uur
  • Responstijd buiten kantoortijden: Direct
  • 24/7 monitoring: arrow
  • Inbegrepen technisch support: 1 uur p/m *
  • Extra afgenomen support: € 17,25Tijdens onze kantooruren, per kwartier
  • Support buiten kantoortijden: € 29,00 **Per kwartier
  • Prijs: € 89,00 p/m ***

*Technische support is enkel inbegrepen tijdens kantoortijden, alle werkzaamheden buiten kantoortijden worden los in rekening gebracht.

**Acties die worden ondernomen op monitoring meldingen vallen onder het vooraf ingekochte support.

***10% korting bij afname van een extra SLA 2 pakket

SLA pakket 3

icon

Het derde pakket kan je al aanschaffen tegen een maandelijks bedrag van € 139 euro. Door dit pakket heb je voorrang op mensen met het eerste en tweede pakket. Ook zit er 2 uur technische support inbegrepen p/m, dit kan een hoop kosten besparen op ten duur. De telefonische responstijd buiten kantoor uren is direct. Ook dit pakket bevat monitoring.

  • Responstijd Max. 3 uur.
  • Inbegrepen technische support 2 uur p/m
  • Voorrang op pakket 1 en 2
  • 24/7 bereikbaar op speciaal telefoonnummer
SLA pakket 3 Wanneer je een SLA pakket afsluit voor je dienst krijg je net dat beetje extra zekerheid.
€ 139
per maand
per dienst
  • Responstijd tijdens kantoortijden: Max. 3 uur
  • Responstijd buiten kantoortijden: Direct
  • 24/7 monitoring: arrow
  • Inbegrepen technisch support: 2 uur p/m *
  • Extra afgenomen support: € 17,25Tijdens kantooruren, per kwartier
  • Support buiten kantoortijden: € 29,00 **Per kwartier
  • Prijs: € 139 p/m ***

*Technische support is enkel inbegrepen tijdens kantoortijden, alle werkzaamheden buiten kantoortijden worden los in rekening gebracht.

**Acties die worden ondernomen op monitoring meldingen vallen onder het vooraf ingekochte support.

***10% korting bij afname van een extra SLA 3 pakket

Resellers

Wil je zelf reseller worden en diensten doorverkopen?

Bij EK-Media kun je elke aangeboden dienst ook zelf aanbieden als reseller, zodat je zelf deze diensten kunt verkopen. Uiteraard zijn er speciale prijzen voor de resellers. Het voordeel van reseller zijn, is dat je geen tot weinig verstand hoeft te hebben van servers en de bij behorende problemen die kunnen ontstaan. Wordt nu zelf een webhost en ontvang speciale prijzen voor o.a. hosting pakketten. Wij bieden je een API: Application Programming Interface aan om realtime je diensten te activeren, hierdoor lijkt het voor je klant alsof je je eigen servers draait.